Dinglevims Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Selger min 1982 VW Jettan CL igjen ettersom at han som ville kjøpe den aldri klarer å få skrevet under på omregistrering. Har ikke tid eller krefter til sånt tull og selger derfor bilen til en annen. Bilen er eu-ok frem til mai og årsavgift er betalt. Den har gått 160 000 km og er i god stand. Det er litt rust i hjulbuene, men ikke noe rust i gulv eller lignende. Motoren er meget bra. Har kjørt 22 000 km med den uten noen problemer. Er litt småting med det elektriske. Vindusviskerne er litt kranglete og dashbordlyset virker ikke. Skal se om jeg kan få fikset dette før jeg selger den. Støtfangerne og skjermbredderne sitter ikke på bilen for øyeblikket, men jeg skal sette dem på dersom jeg har tid og krefter. Meget bra vinterbil! Selges til høyeste bud over 5000 kr. Send en PM eller ring meg på 95782774 Kan slenge med disse felgene mot et tillegg i prisen. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 *dytt* Tenkte jeg skulle dytte opp denne posten litt siden du måtte vente på oss på hydrotexaco. Har prøvekjørt denne, går helt flott. Lykke til med salget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RustyCX Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Bilde? Siter - 1988 Citroen CX TRI Automat (prosjekt) 1996 VW Passat Court 2.0 1991 Saab 9000 2.3 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Ja bilde hadde vært fin siden jeg er litt lat (jeg bor i Frogn) ;) Kunne jo kanskje ha dratt ræva mi ut av stolen og kommet å sett på den ;) CL er det 1.6l? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Siden Lars er så treig så må jeg poste url til bilde av jettaen: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4392&perpage=15&pagenumber=51 Du må ha med de felgene skal du ha sjans å hente dama di når hun har vært hos en venninde. Ser litt sliten ut på rustne stålfelger :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Her er et bilde av den slik som den ser ut nå. Ser ganske skrall ut uten fangere og felger, men det skal ikke så mye til før den ser ok ut. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Da har jeg fått et bud på 5000 kr... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg