The Gølf Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det er ikke noe hard kjøring, men alikevel vil du tro at bilen er hardt kjørt? hmm. Min mening: Jeg tror alle a4 turboer der ute har kjørt tilsvarende for dette var jo ikke noe sjokkerende grisekjøring, men noe salgstriks er det neppe. Virker mer som en skrytevideo enn en salgsannonse. Når det gjelder bilen; A4 med rs4 styling og øyelokk er noe av det mest oppbrukte jeg ser.. er litt enig med deg her.. rs4 styling på a4 er det mange som har hatt/har ennå.. men det er gromt;) vell utført arbeid når det gjelder stylinga så blir biler med rs4 styling pent i mine øyne. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 tøft gjort å lage en annongse slik men jeg vil jo kansje si at den hadde vært bedre uten det i parkeringshuset :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg