Cooorsaen Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Spotta denna i tønsberg da jeg var ute å kjørte.. Norske BR skilter Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojon Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Det var akkurat den jeg så i oslo på fredag... syns bilen var sånn helt grei før jeg så den i vikeligheten, nå er den bare helt RÅ!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Møller sin demobil Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Møller sin demobil Som jeg prøvekjørte på onsdag! :D Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg