petteroo77618561 Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Jeg tenkte og sette inn en dynabel 9410 med en Macrom monoblokk 1500 W, jeg har en ganske liten bil (2 Seter) og så lurer jeg på om denne subn er en strøm sluker? og om jeg eventuelt må bytte dynamo/generator. ? hadde virkelig håpet og sleppe det! Takk for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Vil tippe dette skal gå veldig greit :) Kjøp deg et batteri med kvalitet så er du helt 100% sikker på at det går konge! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteroo77618561 Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Vil tippe dette skal gå veldig greit :) Kjøp deg et batteri med kvalitet så er du helt 100% sikker på at det går konge! :) Så du mener jeg bare trenger ett bra batteri ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Så du mener jeg bare trenger ett bra batteri ? :) Skal du spille høyt og hardt så er det alltid lurt med et godt batteri, dessuten så tåler de sikkelige batteriene mye mer herjing og utlading før de begynner å bli dårlige. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg