Roberto Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Monte Carloen selges, 87 SS,305 HO i god stand, småtrimmet (headers, 2.5" eksos, luftfilter), kjørt 35000miles, meget fin, 8 lag klarlakk, lakkert for 1 år siden, en del nytt, bilder kommer, pris -75000, evt inbytte i rallybil. Den selges fordi jeg skal begynne med rally, litt synd kunne tenkt meg å beholde denne vanvittig råe bilen, men det er nok litt for dyrt i dette landet ja :( Moderator: Jeg vet dette ikke er populært, 2 make emner på to steder, men saken er den at mange kun sjekker V8 forumet, og blåser i alt annet, derfor håper jeg denne kan stå to steder..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Har 30K..... :( Vil ha den dah....... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Air 63 Har 30K..... :( Vil ha den dah....... Ta lån. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokek Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Kongebil. Sleng ut fler bilder og litt spekk, siden jeg ikke kjenner til MonteCarlo så godt. Hvor mye suppe går det på denne? Siter mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Den bruker ca 1.5l pr mil. Men vi har aldri målt. Videre så er tanken på 70 liter hvis det var det du lurte på. :) Bilen har 180hk originalt, nå er det 200++ (1+ er 1000 VAG hester) Bilen har Camaro felger 225/ettellerannet-15 på originalt monte carlo understell. Lurer du på noe så må du spørre litt mer spesifikk! Fred, ut! Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokek Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Takk. Er Volvo-mann jeg, og har dessverre ikke peil på Chevy. Har imidlertid innsett at jeg ønsker å møte våren med en tørst V8. Tror denne bilen kan bli kul med et sett American Racing 17-tommere. Ellers er jeg litt usikker på hva slags Amcar som egner seg for en nybegynner som er vant med 0.8 liter på mila og 80-liters tank. Må vel slutte med å kjøre over 20000km i året :-) Siter mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 for å si det sånn.. om du har lyst på en bra,flott og fin amcar så er denna saken for deg.. det er skam digg å kjøre, grom lyd og som du sa.. den ser skam rå ut :D hadde jeg selv hatt råd til den hadde den hvert solgt nå.. men det skorter på penger..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Er det den bilen som var premie i et amcar blad for en stund siden? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by bjaa Er det den bilen som var premie i et amcar blad for en stund siden? Trukke d.. Den har rød skrift på sia.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 hvor mye må man egentlig betale i forsikring på en slik bil? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by bjaa Er det den bilen som var premie i et amcar blad for en stund siden? Nei, denne har ikke de stygge røde stripene og merker g slikt, mer stilren, og etter mitt syn betraktelig penere. Men klistremerker og slikt følger med. Forsikring er rimelig, omtrent som en 240. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 skulle ønske jeg dreit penger... har allti hatt lyst på Monte Carlo.. de er bare så rå 1.5 liter på mila? ikke dumt... 240'n sluker jo nesten 2 liter på mila -_- er dem noe behaglige og kjøre? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethyss Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Uæææ, jeg vil ha penger, NÅ! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by HemiCuda skulle ønske jeg dreit penger... har allti hatt lyst på Monte Carlo.. de er bare så rå 1.5 liter på mila? ikke dumt... 240'n sluker jo nesten 2 liter på mila -_- er dem noe behaglige og kjøre? Den er god å kjøre.. 235 dekk hele veien rundt, og SS understell, så den ligger faktisk litt på veien, men den er meget behagelig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg