kvark Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i 3,5" høytalere til å ha forann i golfen? Ikke orginale men rockford, pioneer osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Kjøpte disse jeg :) Funker bra! http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_63&products_id=331 Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 jeg kjøpte noen rockford 10cm til dashen og da måtte jeg modifisere litt for å få de nedi. men bilstereospesialisten har noen som passer rett nedi av merke Boltning audio tror jeg, mye bedre enn de orginale sprengte hvertfall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Takker for svar. Har allerede noen sony explode men klarte å sprenge den ene i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 jeg hadde 4" pioneer i min.. de spilte meget høyt og pent! bare å skjære litt større hull, så passer de:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 jeg hadde 4" pioneer i min.. de spilte meget høyt og pent! bare å skjære litt større hull, så passer de:) Men får man plass til dekselet som skal over høytaleren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 ja:) alle festene kan fortsatt være der, om man skjærer på rette plassene:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Kjøpte disse jeg :) Funker bra! http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_63&products_id=331 Veien å gå, helt klart. Soundstream er the shit. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Kjøpte disse jeg :) Funker bra! http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_63&products_id=331 Vurderer disse jeg også... spiller dem sykt bra eller er det bare helt ok lizzom ? Jeg vil kjøpe noe som jeg vet duger da jeg snart skal påbegynne bygginga av stereo :-) Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Vurderer disse jeg også... spiller dem sykt bra eller er det bare helt ok lizzom ? Jeg vil kjøpe noe som jeg vet duger da jeg snart skal påbegynne bygginga av stereo :-) Har ikke prøvd de på noen bilforsterker, men det var ren lyd i dem inne vaffal ;) Hører også mye fint om de på stereoforumet :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Kjøpte disse jeg :) Funker bra! http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_63&products_id=331 Klarer forsterkeren i spilleren (52x4w) å drive disse? Eller må man ha egen forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Klarer forsterkeren i spilleren (52x4w) å drive disse?Eller må man ha egen forsterker? Spilleren klarer fint å drive dem, men som alltid kan man få bedre resultat med ekstra forsterker. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 JBL's høyttallere er suverene. god og KLAR lyd! anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kjøpte disse jeg :) Funker bra! http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_63&products_id=331 Det går jo ikke å legge disse i handlekurven! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Det går jo ikke å legge disse i handlekurven! Ingen som vet hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg