Gå til innhold

TurboTony sin Chevolvo 282 (Grp A Replica)

Ranger emnet


TurboTony

Anbefalte innlegg

da venter jeg og ser hva de andre byr. gidder ikke gi gull for de. har jo svarte dørtrekk fra før av, men det er med det stoff-feltet rundt dørhåndtaket. tror de trekka der hadde stått mer i stil til taket mitt :P

 

ja det er helt sant, men vis du kommer med ett bra bud øyvind så kan du hente det i morra etter jobb ;)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da begynner jeg og demontere bilen i slutten av uka eller i starten av neste nå begynner mer og mer deler og falle på plass og bytta's ut osv.

 

nesten alt på 244 er demontert så den skal snart huggas,

også fått litt deler i dag

 

* Nye baklys hel hvite trur det passe bilen når den blir hvit

* Ny snow Cap fra volvo

* De siste av de svarte listene jeg trengte

* Flatt nose som var komplett med cromen kant

men siden den crom kanten er plast så går det helt fint

og pusse ned :pray

 

Bilde190.jpg

 

Bilde189-1.jpg

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ikke du komme innom meg igår og se på no listera tony? har du fått no bud på dørtrekka?

 

fant noen andre her men kan ta en titt på hva du har uansett da ;) ja fått bud på helle int i 244 til 2000,-

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var litt misfornøyd med 244 panseret litt

så fikk ett mye mye bedere som var kjempe pent

det er litt dårlig bilde men det er litt skitent på bilde.

 

og nå begynner jeg og få av det meste på 244

skal også ha av bak akselen siden det var 1031,

også tokk vi og målte den av så det så ut som det var

3.15 utvekslinga og det er ideell på biler med V8 og 3-trins automat

 

Bilde176a.jpg

 

Bilde178a.jpg

 

Bilde177a.jpg

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh kjør på med 3.73 i utveksling du ;) da for du aks så det holder ;)

 

men du tenker vel litt mer økonomi kjøring kanskje ;)

 

nei det er ikke pga økonomisk kjøring det er pga at det folk ikke tenker på ang den utvekslinga da er det ferre tenner desto mer gods på tennene og blir vanskligere og knekke, + også få strekt ut litt mer på farta siden den har bra aks uansett ;)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å vere frekk i det hele tatt, men jeg har ikke sett mye her som minner om grp. A enda, bortsett fra filmene du bestilte..

Mulig jeg ikke har lest nøye nok, men i hvor stor grad vil det bli en grp. A replica?

Jeg er ikke noen stor fan av v8 i 240, men fin bil, for all del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å vere frekk i det hele tatt, men jeg har ikke sett mye her som minner om grp. A enda, bortsett fra filmene du bestilte..

Mulig jeg ikke har lest nøye nok, men i hvor stor grad vil det bli en grp. A replica?

Jeg er ikke noen stor fan av v8 i 240, men fin bil, for all del:)

 

det er ikke en 240 med en 242 ;)

helle bilen skal lakkas og dekoreras 99% nyakting fylt med reklame og alt, dette skjer nå strax og felgene skal jeg måle fordi jeg bestiller spesial lage felger 3 delte BBS replica, ting tar tid kompis vis du hadde giddi og lest litt hadde du sett jeg har skrivi om det etter par ganger bare at det koster og det er mye planlegging får og bygge om bilen min, for ex jeg må ha alle de riktige karosseri delene, som jeg holder på med nå.

 

og alt av dekor mål og farge og lakk på bilen og fanger alt vet jeg. og det my mer som skal på men man må planlegge har til og med nyakt MM mål på tilten på gruppa a vinga også får og få det riktig, ser du har glemt og sett over ett par sider men ta og kikk gjennom du får du komentere at jeg ikke har gjort en drit siden jeg har alt av deler som trengs nå osv....

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår