Andy's 96 neon Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Her om dagen la jeg merke til en liten ulyd når jeg var ute kjørte med neon'en min! Jeg tror det kommer fra Bremsene! Fordi ulyden forsvinner med engang jeg bremser! Og når jeg slipper bremse pedalen, så kommer den U-lyden igjen! Det kan høres ut som det har kommet noe imellom bremseklossen og bremseskiva? Har tatt av Bremsene og klossene! men finner ikke feilen! Så det jeg lurer på! Er det noen som har vært borte i slikt før? Takker for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Det kan være kulelageret ditt. Lyden forsvinner fordi hjulene reduserer hastigheten når du bremser, og da hører du ikke kulelageret. Men går bilen din rett frem når du slipper rattet mens du kjører i litt hastighet? Hvis det er et lager eller en kobling som er slitt, så er det skjeldent at den plutselig er slitt ut på begge sider på en gang. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy's 96 neon Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Takk for ett kjapt svar =) Skal sjekke dette med kulelageret! Bilen har ikke gått mere enn 36.000km! Men ting kan jo ryke for det. Så sjekker dette med engang! når jeg slipper rattet i en God Hastighet, så går bilen fortsatt rett frem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg