Stingah Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hei For lenge siden anbefalte noen meg å kjøpe Teroson plastlim til noe småfiks på fangerne mine. Noen som vet hvor man kan få kjøpt dette? Hadde vært kjekkt med en webshop eller no. utland som innland.. Evt. et annet fullverdig alternativ. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 vet at wurth har et knallbra plastlim som jeg har brukt til mye selv, bla annet oakleybrillene til dattera som jeg kjørte over med bil, så de knakk over neserota. ble dømt nord og ned av oakleypusheren, men det har faktisk holdt. og det er det området på en brille som har mest belastning. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Ett eller to-komponents? Har vel litt med lakkeringa og sparklinga å gjøre.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 det er en liten flaske, 1k og svindyr... Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Ja de er visst ofte det. Og jeg trenger nok en liten skvett. Skal lime en list på 2 meter.. Lista må limes både oppe og nede.. Men trenger vel kanskje ikke HELE veien, holder vel å ta litt og litt vil jeg tro.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarx8 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Würth's plastlim kommer i 2 typer: rapid og universal Forskjellen er bearbeidnings tid, og tørketid. Dette er en 2komponent lim som kommer i 50ml patroner. Pris er brutto 385 for rapid, og 310 for universal. Primer kommer i 200ml spray og koster brutto 203. Forøvrig er komplett plastrep sett på tilbud til kr 1150,- til og med 30. juni Dette settet inneholder rens, primer, pistol og 3stk patroner lim. Prisene er +mva Siter www.moldestuket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Se her ja. Du vet hva du snakker om :) Hvor får man kjøpt det settet? Har sett litt på det, virker veldig bra.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarx8 Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Får kjøpt det i Würth sine butikker rundt om i landet, men det viser seg at dette ble en kjempehit så for øyeblikket er det tomt på lager. Nye sett ventes ikke inn igjen på lager før i uke 21 desverre. Siter www.moldestuket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Ok.. fikk mail fra würth nå, virka som jeg kunne bestille rett fra dem.. :) Men er egentlig ikke sånn kjempestress enda.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg