gtpassat Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Legger ut annonse for en kamerat av meg. Mega strøken, meget pen bmw tilsalgs Link http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=323592 Må være den peneste 318is jeg noensinne har sett. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Rett og slett en nydelig bil! Kunne virkelig tenkt meg en slik, men prisen blir nok litt for stiv for meg. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 den er det man kaller strøken, tror faktisk jeg aldri har sett den skitten:) ,han som eier den tar godt vare på den ja. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg