V394rd Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Heisann! Nå har det seg sånn at jeg har en gammel nissan micra som jeg vil pusse opp. Så da er jeg ute etter felger, sideskjørt,spoiler,seter,ratt,senkesett og eventuelt noen andre kule ting jeg kan sette på bilen min. Bil:, Nissan Micra TIQUE 1,0 liter¨ Jeg husker ikke mod. Men tror det er mellom 94-98 Er det noen som vet om noen plasser jeg kan få tak i noe av det jeg har nevnt ovenfor? ¨ EDIT: Den er 5 dørs!:knock: -V394rd:worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Nei, Nei, NEI! Ikke si du skal style en micra? :hvaskjera: Edit: Neida, styler man gamle Volvo går det sikkert bra med en micra :) Skal ta og leite litt, poster her om jeg finner noe ;) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg