Gå til innhold

stolt eier av 240. nå med lavkvalitetsbilder:(

Ranger emnet

Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse

på bilen er det crome rundt hjulbuene...

den bakerste på høyre side har fått en stygg skade, som det er kommet litt rust og skraper i...

jeg lurte bare på om noen hadde en slik en til overs for en overkommelig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

den er stort sett det... skal opp på carshine i sørlandsparken å fikse en lakkskade, og skaffe meg en ny hjulbue bak.. så vil jeg nesten påstå den er 100%:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

nei desverre. må ha litt penger og først.. det som er først på handlelista er jo laksetrapp, crome hjulbue bak, og non nye tusenmetere(med sånn blå lysring rundt, hvor får man tak i dette:)?) reflektoren på den ene 1000m har rusta litt.:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

jeg er litt redd for om de allerede har samla litt rust:puke:

så da lager jeg bare mer arbeid. har desverre ikke tid til det nå. går på skole og jobbe 4 dager av uka. så jeg SKAL ha tak i ny list. får heller ta de av når økonomien strekker til. til å fikse opp hvis det skulle være noe under de.

ser fremdeles etter cromelist og laksetrapp! send PM hvis noen har.

dette går litt tregt fremover, siden jeg ligger ganske godt i gjeld etter bilkjøpet. når pengene begynner å rulle, så begynner planene å rulle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest sicarlse

jeg vil si vi legger denne tråden død. og lar være med flere inlegg her:) bilen var fin så lenge det varte.

er jeg heldig nå plumpo, så får jeg DELE på corollaen med mor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider