jp_87 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 hei! :p er sikkert noen tråder om dette enn eller annen plassn men jeg gider ikke lete! :p er det noen som har noen brae nettsider det selges lakk på??? helst norske sider! :D takk på forhånd! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 prøv http://www.billakk.no men sidene er ikke spesiellt bra, men de er veldig hyggelige på telefon! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Bumper denne jeg siden jeg vil vite pris på ok lakk til hjemmelakk av bil... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 har du tilgang til å komme deg lett til sverige,så kjøper du lakk fra tyskland på ebay og sender post restante til sverige og henter der, Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 prøv http://www.billakk.no men sidene er ikke spesiellt bra, men de er veldig hyggelige på telefon! nabo`n å gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 spørs hvaslags lakk du skal ha, finns lakk fra 50,- ltr opptil 10.000 kr pr ltr. står aldri priser på noen av de nettsidene jeg vet om, fordi du får den rabatten du som kunde skal ha. dvs er du proff og kjøper 500 ltr lakk i året får du naturlig nok en bedre pris en en som skal ha 4 ltr til en hjemmelakkering. du skal ha rimelig spessiell lakk om det skal lønne seg å få sendt det til sverige fra tyskland når du regner med prisen på turen over og sånt. kjøper du lastebillakk, dvs en solid lakk /sølv, til hjemme-på-gården-lakkering, bør du ligge langt under 1000-lappen for det du trenger. men ring og hør, de svarer gjerne i telefonen! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg