Aron88 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Mer mas fra meg =P Jeg har en GTI 86 modell..og har nå kjøpt meg ena en golf.. en 89 modell. vanlig 1.8(monopoint tror jeg?) :P Jeg lurte på da.. Hva fra GTIen kan jeg overføre/bruke rett på min andre golf? tenker da på motordeler, bremser,girkasse,clutch osv! Er GTI bremsene,clutchen, osv MYE bedre enn de som sitter på en vanlig golf..eller er det lite vits? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 golf 2 er golf 2. du kan flytter over alt du kan skru av eller fjerne uten å kappe :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 golf 2 er golf 2. du kan flytter over alt du kan skru av eller fjerne uten å kappe :) hehe :) :driving sånt sett er det jo veldig lett da ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 ligger nok mer bak det men får vel bare prøve meg fram..tam respons :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg