Gå til innhold

Pris på civic?


kændy

Anbefalte innlegg

Det har seg da sånn at bilen har en lakkjobb til verdi av 70 000...bremser å understell fra integra...fullstendig omgjort interiør....ombygd til vti å godkjent...verdien på motor ombygging er mellom 30--50 000 alt ettersom.

 

Da vil jeg gjerne at du finner deg ett utgangspunkt i en original civic....gjerne vti til ca 80 000. Så gjør du alt som er gjort med las vegas'n. så får vi se hvilket budsjett du ender opp med.

 

Det er så mange som ikke forstår hva ting koster. å det er jævlig lett å si at det er jo bare kasta på litt styling for det kan kanskje se sånn ut. Gå litt i sømmene på ting før du uttaler deg gutt....

 

Også kan du kjøpe deg en ny civic 1.4 da vettu....å se om du har mer glede av den.

 

Entusiaster betaler gjerne litt ekstra for noe som er gjort skikkelig å av kvalitet enn en som bare har "kasta" på litt styling...

 

Ok,

Bil: 80 000

Lakk: 70 000

Trim: 20 000

Styling: 40 000 (med sakse dører)

Stereo: 10 000

Sum: 220 000

 

(Legg merke til at disse prisene er ganske høye)

 

Ok, nå har jeg kommet opp i den prisen, men vent stylingen, motor, stereo osv. er jo allerede brukt på den bilen det er snakk om. Dermed kan man ihvertfall lett trekke fra 30-40 000. Man kan ikke forvente å få igjen penger på styling, eller på jobb man har gjort med bilen.

 

med godkjenning ville det ha kosta meg ca 70 000!

 

Hørte at du betalte nesten 40 for ALT jeg, så må nok beklage ;)

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok,

Bil: 80 000

Lakk: 70 000

Trim: 20 000

Styling: 40 000 (med sakse dører)

Stereo: 10 000

Sum: 220 000

 

(Legg merke til at disse prisene er ganske høye)

 

Ok, nå har jeg kommet opp i den prisen, men vent stylingen, motor, stereo osv. er jo allerede brukt på den bilen det er snakk om. Dermed kan man ihvertfall lett trekke fra 30-40 000. Man kan ikke forvente å få igjen penger på styling, eller på jobb man har gjort med bilen.

 

Ja da snakker du om fuchia coupe'n....det var las vegas coupe'n vi i utgangspunktet snakket om....den er antydet til 170....da er det slått av 50 000 i "slitasje" kan man vel kalle det. fuchia'n blir solgt som gjennom ett firma med garanti. Å nippon selger ikke den bilen med tap uansett. det er en fin mulighet for en som vil ha en strøken,stylet,trimmet bil til den prisen det faktisk koster uten å ville gjøre noe selv....feks....

 

Skjønner du hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,

Bil: 80 000

Lakk: 70 000

Trim: 20 000

Styling: 40 000 (med sakse dører)

Stereo: 10 000

Sum: 220 000

 

(Legg merke til at disse prisene er ganske høye)

 

Ok, nå har jeg kommet opp i den prisen, men vent stylingen, motor, stereo osv. er jo allerede brukt på den bilen det er snakk om. Dermed kan man ihvertfall lett trekke fra 30-40 000. Man kan ikke forvente å få igjen penger på styling, eller på jobb man har gjort med bilen.

 

 

Btw....du får ikke en coupe som vti....den må ombygges....å da må du ha en vti motor. da kan du legge til de 40 000 igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om ikke du kjøper de fra statene, der får du vel coupe si el no, som har vti motor?

 

Flippin her da....ikke helt edru akkurat...

 

men nei...du får kun original vti coupe fra statene ja....fins ikke i europa....ihvertfall ikke produsert for salg i europa.

Samme med mr2 turbo mk2 utgaven.

 

Derfor blir det litt dyrere med civic COUPE ikke 4 dørs eller hatchback med vti motor!

 

Takk for idag! glad i dere alle;)

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flippin her da....ikke helt edru akkurat...

 

men nei...du får kun original vti coupe fra statene ja....fins ikke i europa....ihvertfall ikke produsert for salg i europa.

Samme med mr2 turbo mk2 utgaven.

 

Derfor blir det litt dyrere med civic COUPE ikke 4 dørs eller hatchback med vti motor!

 

Takk for idag! glad i dere alle;)

 

 

hvilken lørdag er du edru egentlig? hehe

 

Ja, var det jeg mente, der heter den si eller noe sånnt..

 

 

Honda treff på Dombås neste søndag, be there!

Kommer folk fra tr.heim, ålesund etc etc

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår