bmwm1 Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Ønsker å kjøpe en meget billig E-30,alt jeg krever er at det er lite rust på den og ingen andre store "skavanker".Kjørbar bør den være også.Har (snart) 90mod 325 motor til å sette i den. Ingen fantasi priser. SMS el RING: 95851490 Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 stylingen på den bilen der er snart min :P Just as you know... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Om du ikke finner en E30 så kjøper jeg gjerne den motoren din. Du vet kanskje ikke om flere? Og hvor mye koster de ca? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Nei vet ikke av noen flere for øyeblikket,men skal gi beskjed vis jeg finner flere. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Jonte, http://www.bmw-hugg.no De har alt fra 316-motorer til alpina-motorer... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by bmwm1 Ønsker å kjøpe en meget billig E-30,alt jeg krever er at det er lite rust på den og ingen andre store "skavanker".Kjørbar bør den være også.Har (snart) 90mod 325 motor til å sette i den. Ingen fantasi priser. SMS el RING: 95851490 Har en kamerat som vurderer å selge sin e30. Den er så å si uten rust, 320i '89 mod. Kom med en ønsket pris(billigst mulig tenker jeg). Skal du ha den på gata eller på banen?! Det er ingenting galt med den, eu ok. Gule koni foran og bak med nye fjører. Også K&N 57i kit. Kan skaffe biler hvis ønsket. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg