perparker Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 har justert å langt d går på den skruen som stopper gassen.. men enda går den med 1500 omdreininger,noen som vet hvordan jeg kan få ned tomgangen mere? kan jo si at den begynte å gå slik etter d blei byttet registerreim.. forresten..noen som vet hvordan bensinpumpene skal virke, trur bare matepumpa mi som går. må file ei stund før den får bensin å starter. hvor ligger trykkpumpa på disse bilene??? mange spørsmål, men d er jo d man har forum for;)eller ka ;) :hailvw :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Trykkpumpa ligger under bilen, bak på høyre side. Tomgangen justeres på skruen som stikker ut bak på spjeldhuset, mot torpedoveggen. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 men har skrudd den skruen helt ut.. men kommer ikkje lener ned en 1500 omdreininger.. hva gjør jeg da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 d merkelige er at dem gikk påtomgang før jeg skiftet registerreim.... kan man sete den feil på for at den da går høyere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Da ville jeg ha sjekka innstillingene på registeret. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 skal sjekke d idag....så får jeg se hva jeg finner ut.... men hvor er tenningsmerkene når jeg skal justere den inn med lampen? fant ikkje no merker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Det er en tapp som skal stå ca rett opp i hullet foran det du ser tannhjulet tar jeg ikke helt feil. Du kan jo bare løsne på bolten rett nedenfor fordeleren og skru forsiktig på den. gjorde det på min egen idag. ble bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg