al3k$ Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Har en bulk som jeg må rette ut, men har ikke sveise apparat og det går ikke an å komme til bak. Hvordan skal jeg gjøre det? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 komm med ett bilde:) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 går det ikke ann å lime på en sånn glidehammer å dra ut? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 sorry brukte broren min sin konto. har ikke bilde men bulken er 20-30cm lang og 1cm dyp. Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 om du kan komme med bilder da kan mann si noe mer...ta ett bilde av området:) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg