Gå til innhold

kval løpet 26.mai på krabyskogen

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

får starte en ny tråd om detta løpet siden den gammle er blitt stengt. Påmeldinga har åpnet å vi i NMK Gjøvik håper jo selvsagt at så mange som mulig stiller. Det er kval både for seniorer og juniorer. Er det noen av forumfolket her som har tenkt seg en tur til toten denna helga?? Noen som hvet om noen som stiller??

For påmelding http://www.nmk.no/gjovik/

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
får si som weberg da håvard ''legg deg bak meg så får du 2.plass''

 

er nok bare weberg som fant på det tenker jeg. får vel si som jeg sa.. du er her alt for mye. men blir vel ratting på kraby. med drittbilen...

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, men når du er så jævla dom å stiller med en bil som er så jævla grom så er det ikke akuratt så jævla moro for åss som kjører "orginalt" da, ganske sikker på at Anders hadde slått deg hadde han bare ikke mista 3 giret. Men vi fikk da en labaneser på pallen da. Får min del blei det punktering i 1 heat, fordeler lokke datt av etter enn smell med en 740 og 3 heat røyk den dingse som gjør at hjula styrer av på fjørbeinet. Så var ikke akuratt noe bra løp for min del da, men det var moro å det er det viktigste. Blei hvertfall ikke no budsjett sprekk for meg veit du paulsen

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blikseth - Regel nummer en er å komme til mål. Hehe.. Mye uflaks du hadde i går. Synd det.

 

Paulsen - Den bilen din sparka unna, gratulerer med seier. Nå er jo bilen ihvertfall i riktig klubb da. :-P

 

Gratulerer Heike også som kvalla. :-)

 

Var mye fin kjøring der oppe.

Ellers var løpet tragisk! Helt forferdelig arrangert, men det kan jo ikke dere noe for gutta!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blikseth: Hvordan gikk det med den motoren som hadde skruer i seg. Gikk den hele dagen?

 

fikk den i gang igjen, men han hadde ikke kjørt den etter at han hadde kjøpt den så i første sving fant han ut at det ikke var bremser på vogna, så han kjørte den vell ca 2min med den, hehe. Men den ble solgt på budrunden etter løpet så noen må ha sett den bilen på dokka for på kraby var den ikke i form

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen ting i mot trim egentlig, men enig med håvard med tanke på at vi er tross alt juniorer, det blir for mye for alle å trimme sånn... kan holde seg til senior sånn trim. men men

 

men med tanke på at det er såpass i motorene til høgda så imponerer resultatet til kamerat pedersen meg.. kjørt voldsomt mye har han jo heller ikke:respect :respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Faen å den 240in deres gikk da Høgda... mulig å få noen motor spec på den?

 

Den bilen har aldri gått noe godt egentlig, men fadern og jeg tok opp gassera på fredagskvelden før kraby og da var de nesten fulle av grus og sand..:P hehe... Også fikk den altfor lite bensin og luft.. Så vi brosja opp dysene rimelig mye til og da ble det igrunn veldig bra i forhold til det var:P Men den bilen er ikke bra, den slure som aldri før:P Tømte cola på clutsjen før finalen:) Tro det eller ei, det funka fra begynnelsen, men slura mot mål:) Også kastet den av seg all olja, oljeoppsamleren min var så full at den rant nesten over etter mål:D hehe

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår