AnDtHo Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Man skal ikke heve en som er blodsenka, det er imot reglene det. Assa jeg kan jo prøve å pusse den ned å lakke på nytt men vet ikke om det blir så bra.. ;/ et spm, jeg har lyst til å sette på et svart VW merke skrått over panseret, hvordan tror det ville blitt? Det er gjort 1000 ganger før, det funker, men er veldig vanlig.. Jeg synes ikke du skal gjøre det siden bilen din er såpass spesiell.. Finn på noe annet.. Min mening.. (Når sant skal sies så hadde jeg det på golfen min :) ) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Polosimen, sto du parkert på Strømmen på Mandag kveld eller? Ja mulig det hvis det var på Shell/Mcerrn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Det er gjort 1000 ganger før, det funker, men er veldig vanlig.. Jeg synes ikke du skal gjøre det siden bilen din er såpass spesiell.. Finn på noe annet.. Min mening.. (Når sant skal sies så hadde jeg det på golfen min :) ) ja finne på noe annent, hva skal det være? :/ har ikke noen ideer :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 clean er fint spør du meg... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 huff så kjedelig da :P tenkte jeg skulle ha noe i bakruta, et eller annent "I may drive my wife's car but im still infront of you" hehe men tror det bare blir teit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 ingen komentar Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Synes bilen din ser bra ut jeg, du må passe deg så du ikke går i den blemma som så mange har gjort, ikke vite når man skal stoppe.. Til slutt ser det bare masete ut med alt som er kasta på bilen.. :) Søk litt på nett etter lignende biler og se om du får noen ideer.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Sant så sant, alle nyt visdomsordene. :D :google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 og fra simens polo tråd på vw\polo\simens grommbil Polo GTI til streetmeet bilde tråd :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 og fra simens polo tråd på vw\polo\simens grommbil Polo GTItil streetmeet bilde tråd :) Huh? har jeg lagd en tråd der? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Huh? har jeg lagd en tråd der? :P Tror han mente at dette har utvikla seg fra å være en meet tråd til å være en diskuter poloen tråd.. Men for all del, alle er velkomne uansett bil på våre treff. Kan ligge sidelengs med polo og, man har da brekk.. Morro med det man har, uten at det skal koste mye er jo motto.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 riktig det andtho :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Ble bare dødt her nå da :P :knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Mer bilder mindre shitchat Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Ja, var merkelig lite som er lagt ut i forhold til hvor mange kameraer det var der.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg