Gudim Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hadde hatt lyst på den selv jeg, men skal ha 245.200 000 er ikke mye, blir bilen tatt litt vare på holder den lenge. Ja satser på at den holder en stund:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 GLT har E-motor.Nesten alle bilene i 87 hadde K.. først i 88 ble det 'vanlig' med B230F, men de hadde fortsatt LH2.2 da... var vel i 88 LH2.4 kom.. Hadde jo 240 med LH2.2 i 82 og.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudim Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 så litt nøye på bildet og ser at det er det innerste lyset som lyser bak.(Veit det ene lyset ikke lyser) Er dette sånn det skal være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 så litt nøye på bildet og ser at det er det innerste lyset som lyser bak.(Veit det ene lyset ikke lyser)Er dette sånn det skal være? Litt usikker på ka som er originalt på 240 lyktene, men du kan no alltids berre koble opp lysa sjølv, og koble opp 3 lys pr side... Bilde ej fant på autodb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudim Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Litt usikker på ka som er originalt på 240 lyktene, men du kan no alltids berre koble opp lysa sjølv, og koble opp 3 lys pr side... Bilde ej fant på autodb.no Ja var det bilde jeg også så:P Men er det lovlig å bare ha de innerste lysa tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Ja var det bilde jeg også så:P Men er det lovlig å bare ha de innerste lysa tror dere? Det er nok fult lovlig, eneste krav er en baklykt på hver side Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 det skall lyse 2 lys på hver side originalt på 240. de yterste er tåkelys Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 1 bremselys pr side 1 baklys pr side (maks 2?) Det som er originalt skal fungere (der er vel 2 på 240) tåkelys 1 blinklys pr side Ryggelys(om det er der originalt) 1 refleks pr side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Tåkelys er vel ikke påbudt? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Tåkelys er vel ikke påbudt? Berre om det er der originalt. Alle monterte lys skal fungere. Vertfall det eg fekk beskjed om på teknisk kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Bare lurer på når lakkerte detaljer ble harry jeg... Om den er fin for rust og lakken er bra, er det ikke noe ille kjøp. Det jeg anser som harry med bilen: Setetrekkene fra biltema Pedalene fra biltema 1000-metre :S æsj.. kast dem åt skogen Grøftelys som står på halv åtte Gulvmatter i ekte fast and the furious stil Men dette er ting du fjerner ved hjelp av et par timer og noen øl! Kan få med mye utstyr: -Skinnseter -Refleksplate -Trimmsett -R-sport målere -Skinn ratt De medfølgende delene kan du kanskje få noen lapper for. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudim Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 takk for svar folkens:P Henter den på lørdag hvis alt går etter planen=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 takk for svar folkens:P Henter den på lørdag hvis alt går etter planen=) Det viktigste ved kjøp av 240 graden av rust; det avgjør prisen i mine øyne; resten er omtrent bare å drite i..... Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Ja, det at det er en GLT er jo litt ekstra også da :-) De er vel originalt 15mm lavere mener jeg, samt tror de alle har litt kraftigere krengestag enn en gjennomsnittlig 240. Ellers er de vel mer eller mindre like.. Vet ikke om alle glt har soltak? el vinduer og slikt? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Ja, det at det er en GLT er jo litt ekstra også da :-)De er vel originalt 15mm lavere mener jeg, samt tror de alle har litt kraftigere krengestag enn en gjennomsnittlig 240. Ellers er de vel mer eller mindre like.. Vet ikke om alle glt har soltak? el vinduer og slikt? Bruka det ikkje å stå GLT på bilen dersom det er ein original GLT? Stend vel berre GL på det bilde? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg