Phantom Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Ønsker å kjøpe dvd-spiller og skjerm til bilen min. Ikke sinnsykt dyrt, vil ha noe pent brukt. Tips om butikker som selger er ikke av interesse. Hvis noen her har noe så send en pm, men helst send en sms på 41104480 Kun seriøse henvendelser.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 jeg tror RDL har noe han skulle selge, men dette er joen stund siden så mulig det er borte.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 jeg har en innovatek dvd spiller,tar svcd,vcd,mp3+++ og har en 5,6" lcd skjerm fra top vdo. hadde tenkt 3000 for dette,er noen små riper i skjermen som jeg skal prøve å få vekk med scratch remover,hvis ikke kan du få det noe billigere hvis det ikke går vekk. spiller er ca 2 måneder gammelt,skjermen er litt eldre 8 måneder ca,men kun brukt i ca 2 den å. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Har du et telefonnummer eller noe slikt så prater vi nærmere om saken. Send nummeret ditt i sms til meg på 41104480 så ringer jeg deg etter jobb... Må ha noen bilder og.. Er spilleren in-dash ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg