JuB Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hei, kjørte idag så begynte det å dugge på vinduene inni bilen, luktet også fuktig luft. Så så jeg på gulvet på passasjersiden at det var fuktig... Noen som har peiling på hvordan det er å komme til bak dashbordet? Noen som har erfaring med lekkasje i registeret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junjun Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 hvis det er denne det er snakk om : http://193.213.24.227/4DCGI/Vare_/00532.jpg så har jeg byttet den i min bil, måtte demontere nesten hele dashbordet for å komme til den. eneste jeg sleit litt med var å få av slangene som sitter på den i motorrommet... Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Har en viss følelse av det ja, men håper det er slange som er mørkna/løs, skal sjekke litt imorgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junjun Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 du får krysse fingrene på at det er det som er galt ja :D ikke så gøy å bytte den at det gjorde noe Siter Vw Corrado G60 1990 Mercedes 190E 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Demonterte alt i dashbordet igår, fikk ut registeret etter mye om og men. Kjøpte nytt register idag, 723kr :) Fikk montert alt igjen, totalt tid 7-8 timer. Synes ikke det er altfor galt, så for meg en hel helg bare med skruing og banning :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg