theopelking Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 heeeija=) har bestill cromma angels eyes fra superstyling,meen snart et år siden eller noe hehe,så lurer på hvor det er kjappest å billigst å bestille fra nettet henn?eller kansje noen har brukt å=) takker for alle svar å tisp=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 superstyling.no er ikke å anbefale nei, henger meg på der... Har venta 12 uker elns nå, på baklykene mine... :ex_machin Siter 2001 Subaru Impreza WRX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Jeg bestilte fra maxam. ikke noe problem der. Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 jupp,kjenner mange som har venta leeeenge,hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg