Kenito Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Tenkte å vise dere noen bilder fra åssen LFS Tweak fungerer :) Se på Ladetrykket her blandt annet (legg også merke til dekka, 235/40/20): Kan jo se at jeg får godt feste med bakhjula :) Hvem sa man ikke kunne drifte med dragrace biler? :) Og tilslutt, en liten burnout ;) Må jo også nevne at man kan redigere hvor mange sylindre man vil ha, 1-12 i rekke, v-stilt eller i boxer utgave. Alle gir hver sin spesielle lyd, og kjøregenskaper etter motor. Motorstørrelse er heller ikke noe problem, sammen med turbotrykk. Man justerer hjulstørrelse, felgstørrelse og andre ting... Jeg har et ganske kurrant oppsett til XRT GR bilen, men er akkurat litt for lite power i den for å kunne slædde skikkelig, så etter å ha gjort noen småendringer i LFS tweak, (6 syl, 20 psi turbotrykk, 235/40/20 hjul) så er den turtallsvillig og slædder som bare det:) Absolutt et must om du spiller LFS selv! Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 sett det før ;) hva er den høyeste hastigheten du har hatt`? jeg har klart 498 km\h på lsf2 715 på lfs1 ( da reseter bilen seg ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 sett det før ;) hva er den høyeste hastigheten du har hatt`? jeg har klart 498 km\h på lsf2 715 på lfs1 ( da reseter bilen seg ) Aldri prøvd å makse ut hastighet, Liker best å slædde/drifte :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Er morro med tweak ja. Men savner og kunne justere vekt og omdreiningstalla på den nye tweaken. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 er det tweak til W urgaven? ønsker meg en full motor tweak jeg, justere sperra, kam, og alt Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 hvor kan jeg laste det ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Tweak finnes ikke til W enda.. venter i spenning.. Tror jeg har hatt 512km/t på blackwood... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olle0047 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 men, hvor kan du laste ned tweaken til s2? samma for meg om det ikke er til w Siter Volvo 850 GLT sedan - 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 http://www.lfsforum.net/ Og så på unofficial downloads. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 har vell hatt rundt 498 med FXR på KY oval, da røyk det rett i betongen :) Husker det var så morsomt å ha en FZR med ørten tusen hestekrefter som nesten dro på bakhjula når du dro på :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 liker å lage supra jeg:P Stroker med 3,4L sekser med 2bars ladd og en god del lægg.. Rundt 1300hk... også Audi femmer med quattro og 6-700hk.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 har vell hatt rundt 498 med FXR på KY oval, da røyk det rett i betongen :) Husker det var så morsomt å ha en FZR med ørten tusen hestekrefter som nesten dro på bakhjula når du dro på :D Hva slags "tweak-program" brukte du da? For såvidt jeg vet, så har det aldri vært tilgjengelig å modde fler enn en XF GTI, XR GT og XR GT Turbo med LFS-Tweak. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Mecanics, var det det det (3 ganger, kult hva)var? Mener å huske noe slikt. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hva slags "tweak-program" brukte du da? For såvidt jeg vet, så har det aldri vært tilgjengelig å modde fler enn en XF GTI, XR GT og XR GT Turbo med LFS-Tweak. jeg mener også å huske at det GIKK å tweake GTR bilene...:) men husker ikke hva patch det var ass.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hmmm...du kan få GTR-understell på demo-bilene, men å modde GTR-bilene tror jeg ikke har latt seg gjøre. Grunnen er at datafilene til alle bilmodellene (unntatt demobilene) er krypterte. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg