Clerion Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hei. Jeg skal småstyle og lakke bilen min denne sommer`n og jeg ønsker en blå farge på den. Har også vurdert en pearl-finish men får se hvordan det blir. Noen som har forslag til blåfarger som er fine? Ilustrer med bilde, ikke bare skriv "himmelblå" (eks) Andre alternativer som har kommet opp er svart og sølvgrå. Forresten noen som vet åssen denne pearlen blir? Om den holder seg? Såvidt jeg har forstått blandes den i klarlakken man lakker med til slutt? Mvh. Clerion Siter E36 Bmw 318i 1992 Rc: Pureten Alpha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hadde en E30 som var lakkert med montrealblue perlemor. Altså en Bmw farge. Den var helt herlig i fargen, men krevdes at bilen var ren.. noe bilde av bilen har jeg ikke lenger.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hadde en E30 som var lakkert med montrealblue perlemor. Altså en Bmw farge. Den var helt herlig i fargen, men krevdes at bilen var ren.. noe bilde av bilen har jeg ikke lenger.. Har ikke noe imot å vaske bil =D hehe. Men er det en lys eller mørk blå? Skulle hatt bilde =/ Siter E36 Bmw 318i 1992 Rc: Pureten Alpha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Som regel så blir jo pearl mixet i lakken, pearl er mixefarger, er ikke noe forskjell på det og metallic i mixing og holdbarhet, men HOK har jo pearl essenser som blir blandet i klarlakken, og da må du jo legge vanlig rein klarlakk over det igjen for å få best resultat Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Har alltid likt denne fargen her jeg: Men det er vel ikke en typisk BMW farge akkurat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Har ikke noe imot å vaske bil =D hehe. Men er det en lys eller mørk blå? Skulle hatt bilde =/ Den er mørk.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razzle Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 De to beste BMW-fargene er i min mening Mauritiusblå og Avusblå. Avusblå er litt mer spesiell da den er M3 og Individuellfarge, men Mauritius synes jeg er penere. Siter '92 BMW 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg