Gå til innhold

Spottings i Larvik?

Ranger emnet


Bipolar

Anbefalte innlegg

Har spotta en del Porsche og andre morsomme, ofte eldre biler i helga. "Hvermannsen" med spesielle interesser (dvs de som har en bil nr 2 stående i garasjen hele året bortsett fra om sommeren) har begynt å ta ut bilene sine, hehe...Greit å komme seg unna kona i ny og ne, tipper jeg.

 

Også har jeg møtt på deg en del i Stavern i helga også, soNiXx. Makan til kontinuerlig råning da, gitt! :p

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha! Er jo viktig det Geir! Systemråning kaller vi det :p "Runda", hehe ;-)

 

Når skal jeg få knipsa bilder av bilen din da? nå som du har fått ny å greier. er vel på tide snart!

 

Snakka faktisk om det med Tallakstad før dem reiste, og få til en samla shoot. Men nå feier vel ole, tommy og bjørn over svenska flickor i syden. haha :p

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Er jo viktig det Geir! Systemråning kaller vi det :p "Runda", hehe ;-)

 

Når skal jeg få knipsa bilder av bilen din da? nå som du har fått ny å greier. er vel på tide snart!

 

Snakka faktisk om det med Tallakstad før dem reiste, og få til en samla shoot. Men nå feier vel ole, tommy og bjørn over svenska flickor i syden. haha :p

 

Haha....jeg har mine tvil om at de feier så mange siden de deler samme leilighet der nede! haha

 

Jeg var på Agnes istad, hvor Lars tok noen bilder. Får se hvordan de ble. Skyene kom, så det ødela en del. Dessuten må jeg få lakken 100% før det tas noen perfekte noen. Nå er lakken bare 80% perfekt, hehe ;)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....jeg har mine tvil om at de feier så mange siden de deler samme leilighet der nede! haha

 

Jeg var på Agnes istad, hvor Lars tok noen bilder. Får se hvordan de ble. Skyene kom, så det ødela en del. Dessuten må jeg få lakken 100% før det tas noen perfekte noen. Nå er lakken bare 80% perfekt, hehe ;)

 

 

Trur saaben min skulle vært med på bilde.. da hadde skyene gått bort :P

Saab 93 2.0t -00 skikkelig gubbebil :D

 

http://www.banzaicarclub.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

HAHAHA Det bildet la jeg ut på kødd for eiern da, å nei det er ikke den dere eventuelt tror det er. Han har fortsatt den gamle slodda ;P

 

Er man virkelig så desp at man går inn i gården til folk å tar bilder av bilene syns jeg det blir litt usmakelig.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

så en sølvfarget supra i helgeroa i dag, på hvite skilt, uten dekaltrim. men det må jo ha vært truls sin?

helt sølv og kjedelig?

gikk bra ihvertfall!

 

så også en annen bil for ei ukes tid siden, komme utfra gården hos truls. Svart, men jeg aner ikke hva slags bil det var. virka til å gå bra, iallefall etter blårøyken som fulgte bilen og dømme. haha.

Ford Focus MK1 2.0 Zetec 1999mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en sølvfarget supra i helgeroa i dag, på hvite skilt, uten dekaltrim. men det må jo ha vært truls sin?

helt sølv og kjedelig?

gikk bra ihvertfall!

 

så også en annen bil for ei ukes tid siden, komme utfra gården hos truls. Svart, men jeg aner ikke hva slags bil det var. virka til å gå bra, iallefall etter blårøyken som fulgte bilen og dømme. haha.

 

Den sølvgrå supran er truls sin ja :) Han har fjerna dekoren på den nå. Den sorte hørtes nesten ut til å være Ole sin mercedes..?

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår