Gå til innhold

Spottings i Larvik?

Ranger emnet


Bipolar

Anbefalte innlegg

Selv kjørt flere turer til og fra viksfjord/stavern idag, og har ikke vært så ille. Nordavind, og blåste friskt.. men ikke noe sjø i det heletatt :)

 

Ellers litt overskyet tidligere på dagen idag, regn midt på dagen, men ser ut til at det klarner opp nå utover kvelden.

 

Typisk vær i starten av fellesferien!

 

Åjo.. Flommen i lågen renner jo ut her, så har havnet en del stokker, trær, stoler, campingvogner osv ut i Larviksfjorden.. være litt OBS på det!

 

Håper dette hjalp deg ;)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag lå jeg bak en førstegenerasjons Lexus GS300 med LS-skilter i Larvik sentrum. Det er ikke en bil man ser ofte her i Norge. Andre generasjon er mye mer utbredt! Stilig bil.

 

Også så jeg en Lexus SCxxx i Sandefjord da jeg dro hjem fra jobb på onsdag (?). Den var rød. Vet noen om denne? Er det en SC300 eller SC400? Jeg så Lexusmerket, så da kan det ikke være en Soarer med 2.5TT motoren. Dette er en svært sjelden bil å se, så denne er jeg ekstra nysgjerrig på. Man må nesten være spesielt interessert for å kjøpe noe sånt.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en Nissan Skyline R-33 på Holms kafeteria i dag :)

Så pen ut den, høyrestyrt da...Og litt lakk osv, måtte nok til tror jeg ;)

 

 

Må bare spørre. Men bor du på Holms eller bare liker du å henge der??? Hehe...

 

:bambam: :scared

 

Hehe, er vel kun det at vi henger litt der. Vi fant ut at med kiosk og tak, så var det ganske greit å sitte der ;) Er som regel en vennegjeng på 10 personer som pleier å sitte der å slappe av. Samt at brodern og en del kjenninger jobber der.

 

Masse godbiler innom der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSXen tilhører en kjenning. Daniel som hadde den blå BMW M3 med sinnsyk lakk fra House of color. Han solgte M3en til dama, og kjøpte NSX

 

Stod med gutta istad. Går bra den NSXen...Holder altså til i Larvik.

 

Foresten du som kjører Lexusen da;) Så deg et par ganger i natt.

 

Møter den M3'n stadig vekk. Godt han kjøpte seg den NSX'n sier jeg bare.. Snakk om å ødelegge en rå BMW, ved å sette på plastikk og japsevinge.

Blir like deppa vær gang jeg møter den, men fin lakk, det skal den ha!

03' Mini Cooper

*01' BMW 316 (solgt)

*96' Toyota Celica (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe, er vel kun det at vi henger litt der. Vi fant ut at med kiosk og tak, så var det ganske greit å sitte der ;) Er som regel en vennegjeng på 10 personer som pleier å sitte der å slappe av. Samt at brodern og en del kjenninger jobber der.

 

Masse godbiler innom der ;)

 

Hei.

En del godbiler kommer jo innom der ja! Har jo sett noen selv da, jeg og arbeidskollegaen min pendler forbi der hver dag!

Bytter på og kjøre fra Skien/Sandefjord! Vi pendler med 1 sølvgrå S3 og Lilla Accord Type R! Åssen biler pleier dere å stå der med?? Så kan vi stoppe innom og slå av en prat hvis vi ser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

En del godbiler kommer jo innom der ja! Har jo sett noen selv da, jeg og arbeidskollegaen min pendler forbi der hver dag!

Bytter på og kjøre fra Skien/Sandefjord! Vi pendler med 1 sølvgrå S3 og Lilla Accord Type R! Åssen biler pleier dere å stå der med?? Så kan vi stoppe innom og slå av en prat hvis vi ser dere?

 

De har vel ikke biler...... Sett noen på mopeder som sitter å henger under et tak der på en benk. . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden så jeg en Evo 6 med xenon-lys, den stygge M3 caben, en eller annen hvit volvo stv (turbo) som gikk noe jævlig forbi Alfhild, og ser jo ofte Tommy i RX7'en og Truls i Supraen også da;)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe gode gamle travere gir seg aldri vettu Spiritus Sancti ;)

Han i den hvite volvo'n er vel noen kompiser av Lars "Vtec" eller Lars Lotto som han blir kalt.

Har spotta den lilla s13 i larvik igjenn. Er vel 2 år siden den var på veien. Har full styling å glassfibervinge. Ryktet sier han har blåst et parr ca18det motorer. Men har nå en rb25det? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette ryktet?

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

En del godbiler kommer jo innom der ja! Har jo sett noen selv da, jeg og arbeidskollegaen min pendler forbi der hver dag!

Bytter på og kjøre fra Skien/Sandefjord! Vi pendler med 1 sølvgrå S3 og Lilla Accord Type R! Åssen biler pleier dere å stå der med?? Så kan vi stoppe innom og slå av en prat hvis vi ser dere?

 

Kjører ingenting jeg, sitter som regel bare på med noen bort :)

 

Fortsatt litt til det blir noen billapp på meg ja.

 

Tror foresten jeg har sett S3en din..Ser så mye biler der atte, så blir vansklig å huske alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår