Cheron Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Jeg skal nå bygge nytt anlegg i bilen... Tidligere har jeg brukt Phoenix Gold sine produkter, og som de fleste vet er det ikke en norsk importør av disse vidunderverkene til Phoneix Gold lenger.. Derfor vurderer jeg nå alt! annet... Er det noen som har erfaring med Macron? Kicker? og vil dele deres erfaringer med meg?? Har bestemt meg for Focal frontsett... Subber er heller usikker... Noen forslag?? Kan bemerke at jeg ikke er ute etter en boom boom car... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Hør litt på MTX 6000 serien. Subbene spiller meget bra. Samme med forsterkerene. Macrom har en herlig lyd. Men jeg vil si at Masrom forsterkerene er best egnet til å drive frontsett. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 det er jo fortsatt en norsk importør av phoenix gold. http://www.dreamtm.no Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Takk!!!!!! :D Nå skal det bestilles..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 hehe. lenge leve phoenix gold!! Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Ja! Angrer som en Sau på at jeg solgte min PHoenix Gold M44 og M50 med bilen.. De er gamle ja.. Men makan... De dro!! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg