B.T.i Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hei og hå folkens.. Driver som sagt på med prosjektet mitt og trenger nå litt inspirasjon til interiøret. Så, de av dere som har lagt bitte litt arbeid i interiøret sitt kan ikke dere slenge opp et bilde? Gjerne av bagasjerommet også, jeg har revet ut alt der hos meg, skal lage ny dørk og sidevegger, så hadde vært moro med bilder av hvordan andre har gjort dette.. Gjerne bilder av andres biler, fra Vortex f,eks:) Skal ta egne bilder ikveld og slenge opp her:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Mike sitt interiør: Random finds: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel82 Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 shit pokker...da snakker vi interiør ja...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Mitt interiør, GTI baksete, dørsider og passasjerstol, mangler førerstol med samme mønster, har en annen GTI stol da. Må lage ny hattehylle da min er full av knust glass fra da ruta ble knust. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Her er interiøret fra mk2en min.. dash fra tidlig vento og el. recaro delskinn. Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Slemreke har det fineste så langt:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Her er interiøret fra mk2en min.. dash fra tidlig vento og el. recaro delskinn. Sjukt fint interiør!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg