Stingah Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Noen som har bilde av dette? Helst 18". Får dette i morgen eller på onsdag, er rimelig spent på hvordan dette blir seende ut. :) Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Har sett det på golf før, bare sier at det er en av de felgene jeg synes passer best til golf ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Riktig de er heftige. Men desvere ikke no bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 ahh, jeg fant jeg fant.. har jo sett dette bildet før, er jo reklamebildet til momo for gtr-felgene.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Ahhh pene felger :D Mye koster herligheten? Har 2mm mønster fant jeg ut når jeg satt på sommerdekka, så må skaffe meg no bedre sjøl. Hvorfor ikke kjøpe felger med en gang. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Kjøpte mine brukt jeg. Gått en sesong, men er pirellidekk så er masser av mønster igjen.. Men her er i hvertfall prislista: 7X16 1,695.- 7X17 1,995.- 8X17 1,995.- 8X18 2,795.- Jeg har kjøpt 18". Tror det blir pent dette.. Bare irriterer meg at frakta går så jævla treigt.. F... norcargo Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olje Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 skulle du ikke bli fornøyd kommer jeg til øya å henter dem :P felgene jeg fikk med bilen var dritkjipe :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hehe, vær ikke du redd for at jeg blir misfornøyd. Har kjørt med stålfelger en god stund nå så :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg