Gå til innhold

Meguairs produkter. Hva mangler jeg?

Ranger emnet


ChristR

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Før vinteren kom bestemte jeg meg for å legge et fett lag med voks på bilen. Men det kom desverre aldri til dette. Har vært flink med å vaske den i hele vinter, men lakken er ikke tipp topp lengre.

 

I hele fjor brukte jeg Autoglym produkter. Det holdt lenge med bare vask og Ultra Deep Shine Polish for å få et meget pent resultat.

 

Men iår tenkte jeg skulle koste på bilen Meguiars, siden jeg har hørt utrolig mye skryt av dette merket.

 

Så jeg kjøpte inn litt og gikk i gang.

 

Først dro jeg på en selvvask, la et godt lag med avfetting, venta litt og spylte den med såpevann, venta litt og skylla av.

 

Så kjørte jeg hjem, parkerete i skyggen og vasket bilen med Soft Wash Gel.

 

Bilen ble tørket og jeg begynte å gå over bilen med Clay og Quick Detailer, etterfulgt av Scratch X.

 

Så polerte jeg med Gold Class Liquid Wax og tørket av. Resultatet ble jo greit, men da mener jeg Turtle Wax greit... Gold Class Liquid Wax skal jo være en polerende voks, hvertfall utifra flaska, så hva mangler jeg? Hva har jeg gjort feil?

 

-Christer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polerer med eksentrer. Og går over for hånd med bomulsduk etterpå. Jeg er jo fornøyd, men siden Meguiars produktene har fått så utrolig mye skryt så forventer jeg et bedre resultat. Nå fikk jeg som sagt "Turtle Wax" resultat.

 

Skal jobbe der du kommer fra i morra og onsdag.. kanskje noe jeg kan bidra med??

Image is everything!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe der du kommer fra i morra og onsdag.. kanskje noe jeg kan bidra med??

 

Du kunne gjerne tatt en titt på bilen og anbefalt produkter :)

Hvor jobber du? Jeg tipper bilextra i Fredrikstad, siden de så vidt jeg vet er de eneste som forhandler Meguiars i Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår