Mikmo Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 morn ja. jeg kjøpte en bensinmåler av Knut Inge her på forumet. Satte den i, og så om den funket. det gjorde den. så dro vi 1 mil lenger bort og fyllte bensin. full tank, måleren funket. Kjørt rudt 1.6 mil hjem (kjørte jevelig hardt), bilen har gått litt på tomgang, pluss at jeg har småkjørt den, til den har kommet på 2.1 mil siden jeg fyllte. også skulle jeg starte bilen i dag, da sto målern mitt i mellom halv og full :S er dette riktig ? bilen kan jo ikke brukke 7 liter på mila ? eller er det noe feil med måleren ? Mvh Mikkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Er ikke akkurat verdens mest nøyaktige instrument det der. Måleren i min bil viser bare "full tank", "mye bensin", "halv tank", "lite bensin" og "bilen stopper snart". Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 bensinmåler er en sykdom på 740. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Bensin målere er aldri 100% for å finne ut hvor mye bensin du bruker er det vel bare å nullstille telleren å fylle full tank så kjøre ei 10-20 mil å fylle på igjen å regne det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg