Nifty Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Heisann! Trenger man å ha motoren i gang når man skal lufte bremser på corrado?`Pga ABS eller noe? har stripset fast lasteventil i åpen posisjon, nippel er åpen, men pedalen er fortsatt ganske fjærende. Takker for raske svar Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Heisann! Trenger man å ha motoren i gang når man skal lufte bremser på corrado?`Pga ABS eller noe? har stripset fast lasteventil i åpen posisjon, nippel er åpen, men pedalen er fortsatt ganske fjærende. Takker for raske svar Du trenger ikke ha bilen i gang, bare tenningen på. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 takk for svar.. fikk lufta 3 av fire i dag, bare venstre foran som gjenstår. pedalen ble ikke så mye bedre, men er ganske sikker på at jeg fikk ut all luft, har kjørt nesten 2 liter gjennom systemet. Merker jeg så kraftig forbedrednig på siste hjulet? Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Jeg sleit med det samme! Kjørte gjennom 6 liter så jeg var sikker på at alt ble bytta! Bremsepedalen ble litt bedre men ikke bra nok syns jeg! så jeg kom frem til den konklusjon at bremsecylinderen er gjerne litt slitt.. Men nå har jeg iallefall bremser så skal se over den når jeg får bilen hjem fra lakkering:) -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg