Ole-H Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Nå er den nye bilen rett rundt hjørnet. Og da lurte jeg på hvilken frekvens folka bruker på cowboy radioen? Kjedelig og sitte på en kanal ingen bruker ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Er det CB'en du tenker på, så har "lastebilkanalen" vært på kanal 11 før. Vet ikke om det er samme kanal fortsatt, men vil tro det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Er det CB'en du tenker på, så har "lastebilkanalen" vært på kanal 11 før. Vet ikke om det er samme kanal fortsatt, men vil tro det. Da får vi prøve der :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjDarkDragon Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hehe..Må bare spørre.Blir radio virkelig brukt enda?Kan man kjøpe berbare slike eller er de svære som f? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hehe..Må bare spørre.Blir radio virkelig brukt enda?Kan man kjøpe berbare slike eller er de svære som f? Blir veldig lite brukt. Mest folk fra østen som bruker dem. Om man får bærbare vet jeg ikke, men de som er fastmonterte er ikke store. Eneste jeg har fått brukt den til er og spørre brøytebiler om føre. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg