AudiRadar Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hallo har en 1988mod audi 80 1,9kat quattro er plaga med at den starta går opp til 3000 omd og så ståppe den er det noen som veit hva feilen kan være,bilen har nå stått i 3 måna finner ikke ut av d,hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Er det gasser eller innsprøytning? Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Er det gasser eller innsprøytning? det er nok insprøytning,har fått liv i biln men det er så vidt den vil gå,får heller ikke no særlig turtall på biln,beinsin pompa er det ikke den funker,lurer på om det kan være bensinfordelern,er d noen som har vert borti dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Nye sansylig at det er bensinfordelern som ikke er helt som den skal. Kan jo også være litt falskluft også? Har du sjekket det? Er ikke helt sikker på hvordan men feilsøker bensinfordelern siden jeg aldri har hatt ett problem med det.. Mulig det er noen andre som har mere erfaring på det. Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 har hatt bilen på verksted dette fant de ut, Feilsøking starter men stopper med en gang. rep/juster motor. får ikke justert ned tomgang ,sannsyelig defekt tomgangsregulator tomgangsregulator kan denne ha noe og si ang turtallet?? får ikke dette til og stemme,bilen går men den går som en moped i oppover bakkan. foresten tomgangsregulator vet noen hvor jeg kan få tak i det?? takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Er ikke kat'en som er på tur a? tett eller no? Bare en tanke.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Har fått meg ny bensinfordeler bilen går mye bedre,takker for svarene jeg fikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg