Gå til innhold

driftbattle: noen som har bilder fra treffet den 14/4?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hvis det er et problem at folk som ikke drifter er på banen så er det jo bare å si det vel... ikke komme med tåpelige utspill som at "jeg slepper ikke den gjennom teknisk" :nono:

og nor det gjelder lyden så var det vel en god del biler der som hadde vel så mye lyd!!!

 

Oi, beklager hvis jeg tråkket deg på tærne. Men det var velannonsert på forhånd at dette var en driftedag, hvor man uavhengig av om man fikk det til, i det minste skulle prøve å sladde.

 

Slapp av og smil.:partyon:

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oi, beklager hvis jeg tråkket deg på tærne. Men det var velannonsert på forhånd at dette var en driftedag, hvor man uavhengig av om man fikk det til, i det minste skulle prøve å sladde.

 

Slapp av og smil.:partyon:

 

Nå kan jeg si det med en gang.

Det var fattern som prøvde og ratte den vipern. Han var fult klar over at det var et drifting event, men når mannen er 53 år så har han tungt av å lære av den yngre garde om bruk av redskap, så da ender det i sandfella.

Kan jo også legge med at det var første gang han prøvde bilen ordentlig da han importerte den i desember.

 

Men han prøvde hvertfall.:)

 

Både jeg og han syntes at treffet var strålende gjennomført.

 

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg si det med en gang.

Det var fattern som prøvde og ratte den vipern. Han var fult klar over at det var et drifting event, men når mannen er 53 år så har han tungt av å lære av den yngre garde om bruk av redskap, så da ender det i sandfella.

Kan jo også legge med at det var første gang han prøvde bilen ordentlig da han importerte den i desember.

 

Men han prøvde hvertfall.:)

 

Både jeg og han syntes at treffet var strålende gjennomført.

 

Joachim

 

I salute you! Både du og fadern satsa for å få ut rumpa, så det er det ingenting å si på:partyon:

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe bilder Max_senk, men syns du har skarpet opp litt for mye :=)

 

takker;)

 

er faktisk førte gang jeg har brukt en sånn linse også så.

 

jau ser at jeg kunne ha skarpet opp litt mindre på en del bilder,

men blir litt vanskelig og se da man skal skarpe opp 50 bilder. hehe blir litt blind på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager hvis jeg tråkket deg på tærne. Men det var velannonsert på forhånd at dette var en driftedag, hvor man uavhengig av om man fikk det til, i det minste skulle prøve å sladde.

 

Slapp av og smil.:partyon:

 

jada, er klar over det... derfor jeg var og spurte om det var greit at jeg fikk komme utpå å teste understell og bil selv om jeg ikke kom til å drifte... syns bare det ble litt feil å si at du ikke sku slippe gjennom teknisk! selv nor alt er ok..

 

drifting er kult det!!!:partyon: men denne bilen slipper ikke.. :driving syns det var en konge dag!!! og jeg smiler jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, er klar over det... derfor jeg var og spurte om det var greit at jeg fikk komme utpå å teste understell og bil selv om jeg ikke kom til å drifte... syns bare det ble litt feil å si at du ikke sku slippe gjennom teknisk! selv nor alt er ok..

 

drifting er kult det!!!:partyon: men denne bilen slipper ikke.. :driving syns det var en konge dag!!! og jeg smiler jeg:D

 

Som sagt, jeg kunne seff ikke diske deg etter teknisk. Men jeg personlig ville vel egentlig ikke latt deg kjøre siden du ikke skulle prøve å sladde en gang :P Intet negativt om deg eller bilen i seg selv, bare heeeelt feil dag å komme på egentlig.

 

Må bare være føre var, så vi ikke får en gjeng med hekkmotorbiler og forhjulstrekkere f.eks. som skal teste understell, det funker ikke:bump

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg kunne seff ikke diske deg etter teknisk. Men jeg personlig ville vel egentlig ikke latt deg kjøre siden du ikke skulle prøve å sladde en gang :P Intet negativt om deg eller bilen i seg selv, bare heeeelt feil dag å komme på egentlig.

 

Må bare være føre var, så vi ikke får en gjeng med hekkmotorbiler og forhjulstrekkere f.eks. som skal teste understell, det funker ikke:bump

 

hehe.. jada skjønner det! jeg er jo glad for at jeg fikk kjørt litt fra meg!!:pray var årets første tur ut på banen igjen for meg å da må man gripe første og beste sjanse..grinchy

 

hvis noen har bilder / film av porschen så motas det med TAKK!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår