Polo_gti16v Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 *snufs* Savner å c venton komme gliende ja ole;) menmen...greit bilen var siiinsykt strøken å fet..alt utstyr untatt takluke å STOLER...:rolleyes: men har ennå ikkje sett grommere vento på disse kanter av landet vertfal;) men til sommeren;);) u know,and i know.........pysj..:dude: Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Når jeg eide den kjøpte jeg inn emblemfri grill/grillist, HR 60/40 senk, Audi TT felger mm, itillegg hadde den det meste av utstyr (inkl svart skinn) og var veldig strøken. Men nye eier valgte å ha den mest mulig original så han monterte Eibach/Koni for å få den litt høyere, byttet felger og grill... utseendemessig synes jeg den nå er litt kjedelig: Men det som er litt mer morro med denne bilen er det som er forran... det er en org VR6, men nå med kompressor: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 en kamerat av meg her i hamar har kjøpt en vanvittig pen vento.. skal skaffe bilder... lav som fanden, komplett rieger, dekor i frontruten osv.. mulig noen andre her har bilder også? lå tilsalgs på autodb en stund. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Baldrick Når jeg eide den kjøpte jeg inn emblemfri grill/grillist, HR 60/40 senk, Audi TT felger mm, itillegg hadde den det meste av utstyr (inkl svart skinn) og var veldig strøken. Men nye eier valgte å ha den mest mulig original så han monterte Eibach/Koni for å få den litt høyere, byttet felger og grill... utseendemessig synes jeg den nå er litt kjedelig: Så den bilen på eikås. (det er vel i god været der at bildene er tatt? :D) Fin lyd i den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg