andre88 Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Hvor lenge kan dere maksimalt vente mens bilen deres er på verksted? Det har seg sånn at bilen min nå har stått over 2 mnd på verksted. skaden skyltes en kræsj, og bilen skulle rettes opp. Det har vært litt ventetid på delene osv, men er det akseptabelt og vente så lenge? bilen skal snart til lakkering nå. Personen som skulle jobbe med bilen har vært litt syk den siste tiden også, men det skal vel ikke ramme meg som kunde? Bilen står nå på verkstedet som jeg uheldighvis valgte og bruke :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zILENz0 Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hvis du vil ha den raskest ut så må du levere bilen din på ett verksted som har samme merket, fordi det tar lengre tid å få delene hvis du velger ett annet merkeverksted, sånn er det bare, ingen ting å gjøre noe med, det kan vær de har funnet ut at de var mer skade enn det var, feks skade i rammevang o.l Siter Opel <3 Nordmenn er i ferd med å gjøre bilen til et slags familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Er nok desverre ikke så uvanlig med 2 mnd. Av og til er det vanskelig å få fatt i deler uansett merkeforhandler eller ikke. Vet ikke hva slags bil du har, men det kan ofte gå 2-3 uker å få deler, og det hender disse delene er feil, så da går det to nye uker. Det er langt fra f.eks Japan med båt. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 oki, takk takk :) da smører jeg meg bare med tolmodighet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg