sink Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Heisann lurer på om noen her vet hvor man kan få tak i komplett sett med sånne "gummipropper" til kanalene. Er to dimensjoner, en liten type på størelse med en femmer også noen på nesten 5". Var på vag idag men de sa de ikke fekk dem inn lenger. Har sveisa rust og skal tektylere opp understellet, og de proppene som sitter der er helt morkne. Håper noen vet om et sted dem har dem!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Jeg og manglet noen, og jeg bare tok på en voldtektstape over hullene etter ett strøk med tectyl og sprøyta på et lag utenpå der igjen;) Er en løsning på problemet, men ikke noe svar på spørsmålet ditt :P Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Jeg og manglet noen, og jeg bare tok på en voldtektstape over hullene etter ett strøk med tectyl og sprøyta på et lag utenpå der igjen;) Er en løsning på problemet, men ikke noe svar på spørsmålet ditt :P hehe takk for forslaget da, vurderer noe sånt selv hvis jeg ikke finner dem... Vurdere også og helsveise golvet bortover:hmmmmmmmmm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 desse proppane kan skaffast men er DYRT. dette fekk eg veta fra møller. var mykje billigare å sveisa igjen eller gå på huggaren å skaffa brukte. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 men sveiser man igjen får man ikke sårøyta inn noe olje hvis det blir nødvendig... Er jo en grunn til at det er hull der. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 leste litt feil. trudde han meinte på gulvet da han skreiv 5". dei i kanalane skal gå ann å skaffast eg har kjøpt desse på møller og dette er noko som er på mange typer vag. viss du har ein gammal propp og dele nr står på den så skal nok møller finne den for deg. eg fant desvrre ikkje nr på dei proppane eg har. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 leste litt feil. trudde han meinte på gulvet da han skreiv 5".dei i kanalane skal gå ann å skaffast eg har kjøpt desse på møller og dette er noko som er på mange typer vag. viss du har ein gammal propp og dele nr står på den så skal nok møller finne den for deg. eg fant desvrre ikkje nr på dei proppane eg har. takker jettamaster!, skal høre på møller :) hvis ikke blir det bare og helsveise hele forbaska gølvet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg