Jobbe Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Jeg kom til å tenkte på at jeg har ikke all verdens til strøm tilgjengelig i bilen :( Så hvis jeg hadde konkurert i dB Drag,å gått videre fra kvalik,hadde jeg da kunne starte bilen å lade mens jeg venta på neste runde? For det er vel lov å ha med seg batterilader? Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 ingen svar? :/ Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Etter som jeg har forstått og hørt før så er lading mellom rundene lov. Det kan gi forskjellen mellom vinn og tap :p Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Etter som jeg har forstått og hørt før så er lading mellom rundene lov. Det kan gi forskjellen mellom vinn og tap :p Jepp! Værtfall med 2stk Varta batterier :P hehe. Takker for svar! Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Du kan lade så mye du orker mellom målingene. Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Du kan lade så mye du orker mellom målingene. Oki,takker for svar :) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg