JAB-tuning Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hei! Er det noen som har ett svinghjul til 1,8 PF motor, startkransen min er utslitt. Noen som vet om noen på SØRLANDET som kan ha? Jon A 9304 3587 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAB-tuning Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 INGEN i Arendal/Grimstad området som har dette eller vet om noen? Hei!Er det noen som har ett svinghjul til 1,8 PF motor, startkransen min er utslitt. Noen som vet om noen på SØRLANDET som kan ha? Jon A 9304 3587 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ammis Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hei!Er det noen som har ett svinghjul til 1,8 PF motor, startkransen min er utslitt. Noen som vet om noen på SØRLANDET som kan ha? Jon A 9304 3587 har en 1,8 liter bensin fra en 89 modell passat stående, passer dette? hvor står det hva slags motor det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAB-tuning Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Skulle passe bra det, men du bor jo litt langt unna...... har en 1,8 liter bensin fra en 89 modell passat stående, passer dette? hvor står det hva slags motor det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiGhtCrAwLeR Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 kan skaffe prøve unnestad bil og deler. men han er for tiden på ferie. tilbake 26 april.... han har alt til vag.....nesten tlf 91834976 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAB-tuning Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Takker så mye! Det blir nok litt lenge å vente. Det må da finnes noen andre VW "galninger" i nærheten som har et svinghjul?! Jeg får ha litt is i magen enn så lenge. kan skaffe prøve unnestad bil og deler. men han er for tiden på ferie. tilbake 26 april.... han har alt til vag.....nestentlf 91834976 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAB-tuning Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Ordnet seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg