Volvo 740 Fan ! Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hei. Med hjelp fra Surion så fikk jeg koblet anlegget mitt opp i bilen i går. Men når lyden kommer sånn passe høyt så begyner alt og hakke og lyset på forsterkeren lyser rødt der det skal lyse grønt. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer med det ? Vis jeg skrur opp bassen på spilleren eller på forsterkeren så begyner det også og hakke. Skjønner ikke helt hva som er feil. Vis noen synes jeg virker dum så er jeg det når det gjelder anlegg ,hehe. Siter Min bil : Volvo V70 1999 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Har du for tynne kabler til forsterker? (+ og jord) Har du bra jordingspunkt til forsterker? (der jordingsledningen til forsterker er koblet til karosseriet) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 En regel er å ha alt ekstra på spilleren på 0, ikke loudness på osv... Så justerer men forsterkeren slik at lyden blir slik du ønsker ;) Tipper du har for dårlig jording, og/eller for dårlige kabler... Eller rett og slett for dårlig utstyr ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 Fan ! Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 En regel er å ha alt ekstra på spilleren på 0, ikke loudness på osv... Så justerer men forsterkeren slik at lyden blir slik du ønsker ;)Tipper du har for dårlig jording, og/eller for dårlige kabler... Eller rett og slett for dårlig utstyr ;) Både strøm og jord ledning er på 10mm ledninger da ? men det er mulig det ligger litt mye lakk bak jordingen for den har jeg festa i en bolt i karrosseriet. Jeg vet ikke jeg,men nå kommer det en fag mann til meg i helgen som fikser alt for 300 kr. For han har jo instrumenter som måler alt osv så da blir det nok bra ;) Siter Min bil : Volvo V70 1999 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 10mm2 er vel kanskje i minste leget ja... Men som du sier, det finner sikkert "fagmannen" ut av ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg