høggeren Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Jeg senket min gammle bil 35\35mm kjøpte fjørene hos wolf-motors i kr.sand. er et svenst eller tyskt navn på de.. problemet er at jeg har mista papirene på dem og lurte på hvordan jeg kan få nye papirer på dem..¨ om jeg kan bruke kopi av papirer til samme bil og samme fjør merke?? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 ingen som vet?? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Det står vel et nummer på fjørene tror jeg. Så om du finner papir til samme modell av fjørene går det vel bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg