Gå til innhold

Photoshop-Konkuranse, 200SX

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg i løpet av neste uke skal lakkere bilen min! Jeg har en masse ideer i huet, men et helvete å velge ut det perfekte!

 

Bilen's Hovedfarge MÅ være denne som er på lastebilen

 

13032007002.jpg?t=1176114894

 

Og bilen skal være 2 farget! Dvs blå hoved farge og hva annet som kunne passe dette, av spygrønt, koxgrått, svart, oransje, hvitt etc. Bare det ikke blir FOR mye av det. bilen skal i tilegg ha logoer og reklame på seg, så de linjene skal bare freshe opp utseende i grunn!

 

Selve bilen har du her:

 

70_1.jpg

 

70_2.jpg

 

 

prøv helst å få med begge bildene. altså Fram og bak bildet.

Grafikken som ser fetest ut tar vi avstemning på og dette blir bilens utseende ut sesongen!

Lek dere med farger, og lykketil!

 

 

 

 

Diverse forslag som har rullet opp!

 

test1-graphs.jpg

test2-graph.jpg

 

robert2or5.jpg

robert4ra3.jpg

 

gunnjn5.jpg

gunn1ce7.jpg

 

sugekopp.jpg

sugekopp2.jpg

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke så mye flid i lillafargen, eller i noe egentlig.

Fargen ble litt vel tacky kanskje, men men. Ble ikke så hi-tech, bare hvitt mønster på sidene, bred stripe på panser og no småtteri på speilene me oransje outline.

Se bort fra det rotet over den ene lykta.

http://img11.picsplace.to/img.php?file=img10/24/s14a.jpg

1970 Volvo Amazon - deler ønskes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke så mye flid i lillafargen, eller i noe egentlig.

Fargen ble litt vel tacky kanskje, men men. Ble ikke så hi-tech, bare hvitt mønster på sidene, bred stripe på panser og no småtteri på speilene me oransje outline.

Se bort fra det rotet over den ene lykta.

s14a.jpg

 

syns det var jævli fett jeg! likte det du gjorde med outline! det skal jeg ha uansett på bilen så g odt du minte frem med et forslag!:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja:_) akkurat den jeg venta på! tenkte jeg skulle spørre om det i sta. men du kom rett frør meg! det ble grisefett!

 

Eneste som jeg ikke likte er at den minner meg for mye om den GRØNNE/SVARTE s14 som var å se på bana i fjor:) han hadde sånn delt svart med grønt, men var ingen effkt i det..

 

dette ble rått altså

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja:_) akkurat den jeg venta på! tenkte jeg skulle spørre om det i sta. men du kom rett frør meg! det ble grisefett!

 

Eneste som jeg ikke likte er at den minner meg for mye om den GRØNNE/SVARTE s14 som var å se på bana i fjor:) han hadde sånn delt svart med grønt, men var ingen effkt i det..

 

dette ble rått altså

Kan ikke huske at jeg har sett den 200n?

 

Men hva mente du med det siste du sa her? hvilken klædd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår