Oddman Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Kor kjøpe eg polyforinger te gamle 80 coupe'n? Tenkte oppgradera skikkelig. Vingle bra sideveis når eg treffe humper i svingene. Nye dempere,fjærer og fjærbeinslager, med forstillingskontroll og 205\50\15. Kan vel bare ver foringene igjen då?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddman Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Ingen som vet? Polyurethan/polyforinger: powerflex eller lignende til typ81 audi?? Alle kjører med vanlige foringer!!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Type81 80 coupe? Tror ikke det finns... Hvilken modell er dette? quattro? Er vel bare en coupe tenker jeg.. Og du får tak i polyforinger. Husker ikke akkurat hvor nå men! Og tror jeg ville valgt litt mindre profil på dekka, blir jo ballong som bare det og da vil den bli myk og vinglete.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg