Gå til innhold

Bygge eksos på 242V8, noen som har forslag og tips til meg?

Ranger emnet


volvo145

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

først bør du finne ut om du får godkjent dette da, ellers er det jo litt bortkasta, for det blir fort 5 lapper bare i matrialer til rørene å bøyene klemmene, da må du ha potter ved siden av å div div

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F*** fikk abstinenser jeg nå :) må ut og starte V8 :partyon:

 

gleder meg som en unge til å fyre opp vri 8ern min også nå snart, den har hvert gjennom flere oppgraderinger i vinter:D

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst gå ut og starte opp jeg og egentlig :) men hehe.

 

ja er dyrt for potter. for se hva som skjer. men tviler på det blir sånn som du har pga jeg vil ha alt godkjent :)

 

men kan du ikke lage en skikkelig oppdatering på prosjektet ditt nå ? med masse bilder :)

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja da var eksosen ferdig, ville jo egentlig ha 2 x 2,5" rør hele veien men nå ble det 2,5" til ei potte som har 3" utblås,3" kardangbøy som var kødden å få til pga bensin tanken og 3" potte bakerst.

Ble fin lyd :)

 

Lurer på å ta bensin tanken vekk å instalere fuel cell etterhvert , men noen mener det ikke er lov, er det det?

 

Her er det bilde av det bak (nesten ferdig)Sveiste på en krom stuss når jeg først var i gang.

eksosvolvo242010.jpg

 

Her er det fra potta som 2 x 2,5" rørene går inn i og fram mot

V8ern

eksosvolvo242006.jpg

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår