rpm-racing Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hei igår kjøpte jeg med en volvo 242 1975 model med bur og 15" volvo turbofelger:) bilen er rullemalt så har en del pusse arbeid forran meg! planen er å få tak i en b230ft/fk for en billig penge. kan hende buret må bygges om da han som hadde bilen før ser ut som han har gjort en del feil med sveisinga:( bilder kommer senere ikveld;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Enda en 242 ja,begynner å bli en del nå:) Høres da greit ut det her,litt synd hvis det er mye dritt arbeid(som det som regel er) Blir dette ren gatebil eller bruksbil da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Bilen er rullemalt? Da har du ei fæl pussetid foran deg:P Min 242 var malt med scania rammelakk. Måtte bruke malingsfjerner over hele bilen for så skrape med sparkel før jeg kunne slipe bilen blank jeg:) Blir sikkert bra. Lykke til:) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpm-racing Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hehe ja blir en del dritt arbeid må bytte begge kanaler, hjulbuene bak + et hull forran på høyre side men det går seg til:) det blir morro bruksbil på en måte:) den skal bygges klar til jeg blir 18:partyon: nyvaska:P:P Ispigg er bra:D nå er egentlig plannen å rfinne en helt ok turbo motor å sette inn:) er bare å rope om dere vet om noen i oslo/akershus området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Det var en satans girspak!!! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpm-racing Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 det er bare en prototype:P skal lage shortshift og få dreid spakstell i alu;) fant i dag ut at venstre rammevang forran er 2cm bøyd så den må rettes men det skal fikses;) setter inn en b200 motor bare midlertidig imorra for å se hvordan den oppfører seg med den skjeivheten;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg