latsekken Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 har da endelig fått kjøpt grombilen så jeg tenkte jeg kunne legge ut en artikkel her. bilen er en golf mk1 1,6l ga bare 3000 for den og er nesten rustfri! men jeg får ikke tak i andre skjermer til den noen som vet hvor jeg kan få tak i? bilder og mer info kommer senere!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 har da endelig fått kjøpt grombilen så jeg tenkte jeg kunne legge ut en artikkel her. bilen er en golf mk1 1,6l ga bare 3000 for den og er nesten rustfri! men jeg får ikke tak i andre skjermer til den noen som vet hvor jeg kan få tak i? bilder og mer info kommer senere!! Ta deg en tur til skroten, der finner du kanskje skjermer som ikke er alt for rustne etc.. Veng selger også skjermer for ca. 700.- pr.stk, uten at jeg vet noe om passformen på disse.. :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Da var skjermene i boks! mangler bare venstre baklykt da. noe som viser seg å være værre på en dag som dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 de delene var i boks så da må rustsveisinga på innerskjermene begynne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Bilder å sånt da? Hva er planen for denne da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 planen var da å holde den orginal, rusta driver jeg å fjerner nå, og skal lakkeres opp i org farge senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 bilen er da til salgs som delebil pga jeg ikke har tid til den, noen som er inntressert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 bilen er da til salgs som delebil pga jeg ikke har tid til den, noen som er inntressert? Har du noe bilder av bilen? Mye skal til for å lage bil igjen av denne eller egner den seg bare som delebil? Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Har du noe bilder av bilen?Mye skal til for å lage bil igjen av denne eller egner den seg bare som delebil? det som er med bilen er kun rust på innerskjermene,litt på front plata og litt overflate rust ellers, noen som har herja med sveise aperat på innerskjermene så det må nok sveises oppatt, men går helt fint og gjøre i stand at. bilder kommer om 20 minutter, da jeg skal ut og ta de nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 der var det noen bilder av doningen. skjermer sitter ikke på bilen nå, men de fås med, bilen trenger litt også lakk noen steder. men det er store muligheter for å få bilen i bra stand, vis man bare har litt mer tid enn meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 jepp, kan se om jeg tar meg en tur og ser på den neste uke vertfall.. pris du har tenkt deg? Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 rundt 1500 da girkassa har tatt kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg