Torbergsen Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 har en volvo 740 86model med b230e motor. probleme er at jeg ikke får gnist på pluggene så får ikke start:( noen som kan hjelpe/tipse meg om hva det kan være? Siter Volvo 745 TD 86mod bruksbil Bmw e28 518I 85mod bruksbil Volvo 145 73mod prosjekt volvo 142 73mod prosjekt Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 coil/coil-ledning? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 kontroller plugger, pluggledning, fordelerlokk, rotoren og at det ikke er kortsluttning i noen av ledningene til coilen. På min så var det kortsluttning i ledningen til turtelleren som gjorde at jeg ikke fikk start. da gikk heller ikke bensinpumpa pga samme ledning er en av styrestrømmene til rele'et. lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 hjernen? veit at fattern hadde et prob me d. men veit ik je... sjekk detta andre fyst, så kanskje vuderhjernen. Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbergsen Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 har sjekka det meste no....kan det være tenningsmodulen eller va det no heter?? Siter Volvo 745 TD 86mod bruksbil Bmw e28 518I 85mod bruksbil Volvo 145 73mod prosjekt volvo 142 73mod prosjekt Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Sikringen inne i cupeen, sikring nr.1 25A, er den gåen så får du kje start på motoren, va d som va på min. skifta den og den starta me ein gong;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 hihi ... "sett i stikkontakten" :p Sikring nr 1 er vel til bensinpumpe og evnt motorstyring. Om du har sjekket alt, har du vel også sjekket ALLE kontakter for dårlig kontakt? Målt strøm til coil samt at selve coilen er i orden ? Sitter vel en kontakt litt under på fordeleren som også bør sjekkes ja.. Finnes nok en løsning på problemet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg